Tv-jobb i Kaknästornet

Datum: 2009-09-21 Tid: 22:12:49



Idag har jag varit här och jobbat med tv-programet "Ett fall för Louise". Vilken utsikt! Det ligger ju så otroligt vackert. 155m upp i luften har jag stått och sminkat, underbart!
Idag var det både Lousie och Linda som skulle sminkas. Jag var på plats kl 16.30 och kl 19.00 var vi klara för dagen. Tyvärr så missade jag sista bussen som gick 18.15, men gulliga Linda körde mig till Karlaplan så jag kunde ta mig hem.
Någon dag måste jag ta med mig min älskling och äta middag i Kaknästornet, vad romantiskt och mysigt. de verkar ha gudomlig mat och bara utsikten är ju grym.

När jag kom hem kröp jag ner i sängen och käkade middag =) hihi...gött! Samtidigt som jag tittade på både "Tinas Cookalong", hon gästades av Carolina Gynning, zappade till "Sveriges fulaste hem" lite då och då också.
Fick ett samtal av min vän Jerrie senare under kvällen, det var inte igår. Får se om vi lyckas få en dag som passar oss båda snart så vi kan ses.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback