Tredje tandblekningen avklarad

Datum: 2009-09-24 Tid: 12:34:10

Vilken natt...jag har verkligen inte sovit en ända blund. Jag blir tokig, ville inte heller ta en sömntablett pga biverkningarna jag fick sist. Vad är det som är fel? Hoppas att min sömn blir bättre i natt när Magnus kommer hem och ligger breved. Hade ställt kl på 08.00, men kl 07.00 fick jag nog och klev upp och gjorde mig i ordning.
Gick ner till salongen kl 08.45 för att förbereda och fixa lite innan det var dags att bleka Noomi´s tänder.
Allt gick jättebra, Noomi hade redan fina och vita tänder, men det blev ännu vitare och snyggare. Tyvärr så tyckte hon att det ilade en hel del till skillnad mot för Magnus som inte kände något. Tänk att det kan vara så olika. Därför är det nog bra om jag rekommenderar alla kunder att ta en värktablett innan det är dags.

Nu sitter jag här hemma och funderar på vad jag ska börja med, har en del att fixa innan Magnus kommer  hem ikväll.
Ska hämta honom på arlanda kl 20.30 ikväll.

Usch vilket tråkigt väder det är idag, regnet öser ner och höstkylan börjar komma. Vill helst av allt krypa ner i sängen med min bok och gotta mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback