Städa hela dagen....roligt? Not!

Datum: 2009-09-23 Tid: 12:56:52

Usch vilken natt, har nästan inte sovit alls. Haft en tryckande smärta över bröstet, svårt att andas under natten. Vaknat till och från nästan varje timme. Först på morgonen mellan 08-10.30 så sov jag riktigt gott, men kl 10.30 ringde älsklingen och väckte mig och bra var väl det. Annars hade jag sovit bort hela dagen, och jag har ju en del att göra idag här hemma. Städa och fixa lite, ringa och boka någon som kommer hit och putsar alla fönster nästa vecka så man kan göra lite "höst" hemma.

Har gjort ordning en playlist på Spotify med en massa härlig 90-tals musik, tex Ace of Base, E-type, Spice Girls, BackStreetBoys, Dj Bobo, No Doubt, Pandora och Roxette. Nostalgi...I like!
Det blir lite roligare att städa när man lyssnar på bra musik.

Då ska jag städa vidare, än så länge är det bara sovrummet som är klart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback