Onsdag

Datum: 2009-09-02 Tid: 15:02:34



Började dagen med 1 tim powerwalk i regnet, rätt skönt att gå när det regnar, så länge det inte öser ner.
När jag kom hem så satte jag igång med alla hemmasysslor, har städat hela dagen....så skönt för nu är jag äntligen klar.
Så resten av dagen ska jag bara softa, ladda in lite ny musik på i.poden till morgondagens gympass.
Har också några nya filmer hemma som jag kanske tittar på det är ju perfekt filmväder ute idag. Synd att min älskling inte är hemma och kan hålla mig sällskap.

Fick en liten present på posten utav min älskling idag, han hade beställt ett i.pod fodral (svart) som jag kan ha på armen när jag tränar el är ute och motionerar, och även ett i.pod fodral (vit plast) med clips (som du kan fästa i byxorna) och snöre (att hänga runt halsen). Superbra!

Tack Baby!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback