Gym & affärsideér

Datum: 2009-09-01 Tid: 12:49:10

Började dagen med ett hårt pass på gymmet och avslutade med 20 min på löpbandet, skönt. Nu är jag hemma för att slänga i mig i lite lunch och ta en dusch för att sedan gå ner till Noomi på torget och få en nagel fixad och prata lite affärsidér med dem inför hösten. Tror att det kommer att bli succé och att det kommer att gå jättebra. De är ju ett så underbart och härligt gäng som jobbar där, så vi kommer nog att trivas bra tillsammans.

Gissa vad som låg på mitt hallgolv och väntade när jag kom hem? Hahaha....en utav perukerna som jag köpte/beställde här om dagen. Får prova den vid något tillfälle och knäppa en bild så ni får se =)
Den är svart med lugg och lockar....det ni, spännande att se mig i något annat än ultrablond.
Det tycker jag i allafall....jag skulle aldrig våga färga mitt hår utan att ha testat med en peruk. Det är ju som sagt väldigt svårt och kan ta tid att gå tillbaka att bli så blond som jag är nu om jag skulle bli tex mörkhårig. Men det lär ju aldrig hända...Blonds have moore fun!


Kommentarer
Postat av: Madeilene

sv: oj det har jag aldrig hört tals om heller, ska jag kolla upp hehe tack för tipset :) oj 25 kilo?! det var inte illa haha. enbart med det eller med hjälp av träning och så också?



aw tack tack desamma :)

2009-09-01 | 13:15:56
URL: http://justmadde.blogg.se/traning
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Tack snälla, kul att du gillar bloggen =)



Vasen kommer från Åhléns så kika där!



Ha en fortsatt skön tisdag!



Kramar

2009-09-01 | 14:57:57
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: helena

ja du måste knäppa kort så jag få se hur du ser ut i svart hår =) roligt!!! jag har lika kul fast jag är svarthårig =D heheh



blev naglarna bra??



kramen

2009-09-01 | 17:05:21
URL: http://flowernena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback