Bullbak

Datum: 2009-09-30 Tid: 22:34:58

Idag ställde vi ingen klocka, skönt att sova tills man vaknar själv för då anser jag att man är utvilad =) Sov till 09.00, längre än så blev det inte. Även om jag gärna ville ligga kvar och dra mig som alltid. Men Magnus gjorde ordning frulle så då var det bara upp och hoppa. Äta frukost och byta om till träningskläder och bege sig ner till gymmet vid 11-tiden. Trots lite träningsvärk i benen så gick träningen lika bra som alltid, körde lika tungt men fick tyvärr skippa insida lår.....där tog det emot =)



Åkte in till Söder på eftermiddagen, strosade runt lite i det sköna höstvädret. Stannade till på Muffins Fabriken och tog en fika. Det blev varm choklad till mig och en kaffe till Magnus och så delade vi på en choklad lyx muffin. De är ju så stora, skulle man äta en själv skulle man vara mätt resten av dagen. Det blev väldigt mäktigt så vi åt bara upp halva, men för alla som älskar choklad så kan jag varmt rekommendera den...mums!

Titta så många olika smaker det finns att välja på. Jag skulle vilja prova dem allihopa!

 

Våran lyxiga chokladmuffins



Min älskling och jag


 

När vi kom hem så gjorde vi lite nytta, bytte klädsel på soffan och fåtöljen. Så nu är det svart som gäller igen, när det är höst och vinter.
Sedan så bakade vi bullar (både kanel och vanilj) det är ju kanelbullens dag på söndag.
Provade också att laga en ny kyckling curry rätt med jasminris, helt ok blev det.
Tittade på Idol, och tycker att Erik var absolut den bästa ikväll och efter honom så hoppas jag på Rabih.

Degen är färdigjäst =) haha....



Bullarna är färdiga...stora och härliga!
Både vanilj och kanel....det är bara att välja.

 

Nu ska vi kolla vilka som går vidare i Idol och sen blir det bullar och ett stort glas mjölk framför ett avsnitt av Hells Kitchen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback