Shopping på Ikea...

Datum: 2009-09-29 Tid: 21:28:00

Fick en trevlig nyhet via sms i morse, min kusin Jimmy har blivit pappa till en lite tös i natt. Han och Nina har en son som heter Tim sen tidigare, så nu blir lillkillen storebror. Grattis till dem!

Vaknade med träningsvärk i morse, men vad kan man förvänta sig efter att ha varit från träningen i 10 dagar pga sjukdom. Det är aldrig bra....även fast Magnus säger att det är bra med träningsvärk.

Åkte i väg till Skärholmen C en snabbis för att hitta en bra och smidig bokningskalender åt mig (som jag ska ha på salongen), men hittade ingen. Sedan blev det en snabbis till Ikea, hade hittat en enkel hurts där som jag kan ha på salongen och förvara alla mina prylar i. Och så blev det några förvaringsboxar också. Tycker att Ikea är så tråkigt, de får aldrig in något nytt och snyggt...känns väldigt enkelt och vardag (inga moderna/trendiga prylar som jag vill ha). Men ska man ha sånt så är det ju toppen.
Efter att ha sprungit runt där så passade vi på att ta en fikapause, fikade varsin äppelkaka med vaniljvisp.
Sprang på Anna Book där inne, shit vad smal hon har blivit. Hon ser väldigt pigg och snygg ut, hon verkar må bra nu.

 

När vi kom hem så åt vi lunch och sen som vanligt på eftermiddagen vid den tiden så blir jag så sjukt trött. Så när Magnus låg i sängen och spelade tv-spel, så la jag mig på hans bröst och somnade.
För att vakna till så tog vi en promenad för att få lite frisk luft, riktigt skönt. Men shit vad kallt det börjar att bli nu, usch och fy.

Kvällen tillbringade vi framför varsin tv, Magnus tittar på fotboll och jag på Idol.
Men nu ska jag krypa ner i sängen och göra honom sällskap.

Min pussgurka mumsar i sig av den goda äppelkakan.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback