Viktproblem

Datum: 2009-09-21 Tid: 23:29:27

Då har provsvaren kommit från Sabbatsberg.....som tur var så hade jag ingen struma. Men där emot så var det andra saker som det var si så där med, men med några veckors behandling så ska det nog bli ordning på det med. Men det som är skönt är att jag äntligen har fått en förklaring till varför jag har gått upp i vikt och att jag inte lyckats gått ner i vikt trots mycket hård träning samt strikt kost.
Min kropp har tydligen svårt att producera sköldkörtelhormoner, så med hjälp av tabletter så ska det ev hjälpa till att få ordning på detta, så att jag kan få ordning på mina värden och få ordning på min vikt och kropp så småningom.




Lite rädd blir jag ju när inte allting står rätt till, samtidigt som jag kan känna mig lite lättad över att veta vad problemet är. Och jag kan då också förstå varför jag har varit så trött, stressad, känt oro, haft hjärtklappning, gått upp i vikt, inte kunnat gå ner i vikt, att jag ofta fryser och mina svullnader på ben osv.

Ska prata med min läkare imorgon och se vad nästa steg är....


Kommentarer
Postat av: Sara

Ohh!! Dina naglar låter jätte snygga :) Jag ska göra om mina snart igen. Nästa vecka tror jag. Har du nå förslag på hur jag kan göra? Alltså, så här är de... När jag sitter där och får mina naglar gjorda och när de är klart så börjar jag fundera redan då hur jag ska göra naglarna nästa gång. Är detta ett i-lands problem eller vadå?? :p



Läste om din "sjukdom" eller hur man ska säga. Låter inte roligt. Men jag håller med dig. Måste vara skönt att ha en diagnos och att utifrån den börja "läka". Önskar dig all lycka!



Sen ett tips... Maten är inte så bra i Tornet. Jag och Krille åt där en gång och de smakade så där. Sen så var de rätt så dyrt oxå. Men självklart så ska ni själva prova på. Vi har ju olika smaklökar :p



Kram på dig!!

2009-09-22 | 08:15:12
URL: http://boddanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback