Bullbak

Datum: 2009-09-15 Tid: 21:37:36

Fredag....Vi gjorde inte så mycket under dagen, gick en snabbis ner till centrum och handlade lite alkohol på systemet och letade konstblod till lördagen. Men det hittade vi inget, dåligt utbud på sånt på leksaksaffärerna i Bollnäs tyvärr. Mamma slutade jobba kl 15.00 då åkte vi till Mobackens trädgårdscafé "Lilla K" och fikade. Jag åt en citronpaj med lemoncurd och marräng....mmm vad god men sååå söt.
När vi kom hem så ställde sig Magnus och Pappa och bakade bullar, både kanel och vaniljbullar =) Mums! Vilken gottedag.....
Senare under kvällen när vi satt i soffan och avnjöt de nygräddade bullarna och tittade på tv så fick vi besök av Stefan. Mamma och Pappas kompis från Sthlm som jobbar på restaurang Kvarnen på Söder. Om 3 veckor åker han ner till Spanien där han bor 6 månader varje år...soft liv. Hela vintern tillbringar han i ett land med värme och inte i kalla Sverige....Lite avis! YES!


Kommentarer
Postat av: godamänsikan :D

gottgott :D tittapå min blogg! Jag tittade på min! <3

2010-09-04 | 19:28:37
URL: http://elingranat.blogg.se/
Postat av: godamänsikan :D

jah menade: jag tittade på din :)

2010-09-04 | 19:30:00
URL: http://elingranat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback