Bakis det var länge sen sist

Datum: 2009-09-15 Tid: 22:13:32

Trodde jag ja...att en tidig kväll med lite alkohol skulle låta mig slippa baksmälla. Men där hade jag fel.....
Efter att ha ätit frukost, ducshat och gjort mig klar och Magnus och jag tog en tur till Dollar Store så slog det till huvudet. Fick en sprängande huvudvärk som kändes som en blandning av migrän och baksmälla. Så det var bara att åka hem, knapra en migräntablett och dricka vatten och krypa ner i soffan och sova en stund till.
Efter ca 1.5 tim så var jag på topp igen....så mamma och pappa bjöd oss på mat på restaurang Roma innan det var dags att åka hem till Sthlm igen. Jag var så hungrig, bakishungrig så jag smällde i mig hela tallriken med nachos....Mums!
Pappa åkte med mig och Magnus hem, han skulle till läkaren i Huddinge och på tisdag åker han ner till Tyskland. Mysigt att ha pappa hemma hos sig ibland.
När vi kom hem så blev det sängen och tv´n, vi tittade på "Ensam mamma söker" och "Kommissarien och havet-den du inte ser".
Hade väldigt höga förväntningar på serien "Kommisarien och havet" baserade på Marie Jungstedt. Har ju läst några utav hennes böcker, om morden på Gotland. Så jag ritade upp en bild och så blev det helt fel. Dåliga skådisar, allt var dåligt, ljudet hängde inte med läpparna osv. Hoppas mer på nästa sändags avsnitt, då många bra och kända skådisar ska medverka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback