Min första riktiga tandbleknings kund.......

Datum: 2009-10-07 Tid: 13:50:55

Vilket fint höstväder vi har i Stockholm idag, solen skiner och det är över 10 grader ute....det gillar jag!
Gick till gymmet efter att jag fått i mig lite proteinsmoothie och äggvita. Idag var det rätt lite folk på gymmet, så det var skönt, slippa vänta osv.



När jag kom hem fick jag ett samtal från salongen, de hade bokat in en tandblekning åt mig kl 15.00 =) Yippiii!!!Äntligen, min första riktiga kund som jag inte känner. Känner mig lite nervös så klart, men det ska nog gå bra.
Till lunch blev det proteinsmoothie, äggvita och ett päron, det funkar rätt bra att äta så lite med hjälp av tabletterna utan dem skulle jag dö av både trötthet, hunger och huvudvärk. Nu är det 2 veckor sedan jag började med både levaxin och reductil, så om 2 veckor är det dags att väga sig. Det ska bli så spännande, se om det har hänt något den här gången.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback