Jobbat klart för idag

Datum: 2009-10-07 Tid: 18:26:12

Åh vad nervös jag var...min första riktigta kund. Hoppas att min nervositet inte märktes, kände mig rätt lugn när jag väl kom igång osv. Tjejen jag blekte tändera på var rökare och hade missfärgade tänder pga det. Hon var typ skala 5 på tandkartan och efter 30 min hos mig så var hon på skala 1, det vitaste. Det såg riktigt bra ut, mycket vita och snygga. Alla på salongen tyckte att det blev superbra tom så bra att en utav Noomis nagelkunder gärna ville boka tid hos mig =) Toppen tycker jag....fler kunder, ge mig fler!

Då har man gjort lite nytta idag också samt dragit in lite deg och det är ju alltid trevligt ;) 2.695:- (bra jobbat Linda).

Nu sitter jag här hemma igen, har pratat en massa skit med Helena på telefonen och hunnit med att diska under tiden. Alltid trevligt med sällskap när man gör sånt där som är mindre roligt, typ städar, diskar, tvättar mm.

Ikväll ska jag in till stan och träffa Jerrie, min gamle vän. Det var typ år och dagar sen vi sågs, så det ska bli trevligt...Vi ska äta middag och sedan blir det bio på Sergel.

Så nu ska jag gå och hotta till mig lite =)

see ya!


Kommentarer
Postat av: Sara

Hej bönan!

Vi vet inte vart vi ska åka. Har inte hunnit kika nå. Men de ska banne mig vara väääldigt nära till stranden. Minst -1 meter!! :p När vi ska åka har vi inte pratat om. Men förhoppningsvis inom nästa års första 3 månader. Alltså jan, feb, mars. Sen så blir väl vädret inte så bra dänne borta.



Hur går de med medicinen då? Känns de nå bättre?

Kram kram!

2009-10-08 | 17:23:32
URL: http://boddanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback