Hemmakväll med min vän Jerrie

Datum: 2009-10-19 Tid: 19:33:12

Klockan 19.00 så dök Jerrie upp hemma hos mig, tycker att det är roligt att vi har tagit upp kontakten igen och börjat umgås igen. Pratat ut om den saker osv så nu känns det kanon.
Vi åkte till Heron City och köpte med oss thaimat hem som vi gluffsade i oss framför tv´n "Ensam mamma söker", jag älskar verkligen det programmet, mammorna och killarna är så härliga. Vill redan nu se nästa veckas avsnitt, se vad som händer, vilka det börjar hetta till mellan osv.

Sen blev det mest att ha tv´n på i bakgrunden och en massa skitsnack innan vi kröp ner i sängen och tittade på "oskyldigt dömd" innan det var dags att sova.
Jag gick och la mig på soffan och sov, men den här gången var det inte för att Jerrie snarkade (så mycket) utan att jag sov oroligt, tur att man har en riktigt skön soffa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback