Fredagsseg

Datum: 2009-10-23 Tid: 16:20:04

Shit vilken lång och tråkig dag. Här i Skövde har det varit grått och trist väder hela dagen, regnet öser ner. Jag är inte alls sugen på att ens titta ut, men är i behov av frisk luft. Efter att ha tillbringat hela dagen inne, framför bla datorn och tv´n. Magnus har varit nere i garaget sen klockan 08.00 i morse, polerat, shampoonerat, fixat och grejat med bilen hela dagen och än är han inte klar. Jag dööööör vad tråkigt jag har, sååååå uttråkad.
Tur att jag inte var tvungen att kliva upp samtidigt som honom i morse, utan jag tog sovmorgon till 09.45 =)

Vet inte alls vad som händer ikväll, tror att Magnus är rätt trött efter allt slit i garaget. Så jag hoppas på riktigt fredagsmys....god mat, trevligt sällskap, en massa snask framför tv´n (Idol ikväll) och bara ha det myspys.

I kvällens Idol är det rock-tema....I like! Tror att Erik kommer att vara den grymmaste som vanligt!


Kommentarer
Postat av: Sara

Om/när du och Helena kommer så får ni vara beredda på att de inte är nåt i ordninggjort än. Vi saknar möbler och att en massa småpynt ska upp. Men kan vi inte göra som så att jag ger er klartecken när ni kan komma?

2009-10-23 | 16:25:14
URL: http://boddanslilla.blogg.se/
Postat av: Anonym

fick du en riktig mysfredag nu då när du har haft en sån tråkig dag? =) hoppas ni får en roligare dag imorgon..! själv tänkte jag jobba ett par timmar! jätte kul! =) hoppas ni får en fortsatt trevlig helg i skövde!!!!

kramen

2009-10-23 | 21:50:34
Postat av: helena

glömde skriva mitt namn på inlägget =)

2009-10-23 | 21:52:13
URL: http://flowernena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback