Fredag 9/10

Datum: 2009-10-15 Tid: 12:59:47

Idag är det sista studioinspelningen för tv-programmet "Ett fall för Louise".....känns jätte tråkigt, tycker jätte mycket om både programledarna och hela teamet som har jobbat tillsammans under en lång period nu.
Var på plats i studion kl 09.45 idag, sminkade föräldrarna först och sedan Lousie. Satt med inne i studion och lyssnade, shit vad intressant det är, man får så mycket bra tips och råd. Lousie är verkligen grym, hoppas att alla andra också kommer att tycka det efter programet har börjat sändas på tv den 15 okt.

Idag får vi besök av Magnus mamma Rigmor, det är första gången hon kommer upp och hälsar på oss. Så det ska bli jättetrevligt att ha henne här över helgen. Medans jag jobbade så strosade Magnus och Rigmor runt i Gamla Stan och när jag hade slutat så mötte jag upp dem på Åhlens. Gick till Café Hurtigens och fikade, jag drack en varm choklad, åh den är så bra där....riktigt mumsig  plus att jag åt en ostsmörgås.



Ikväll blir det mysig hemmakväll framför tv´n med tacos till middag, en massa tända ljus och idol på tv´n. Temat på idol idag vad "clubmusik". Och den som fick lämna ikväll var Karolina, verkligen rätt person. Jag har aldrig gillat henne, hon ser ut som en tant (även om hon var snygg i kvällens program), fult jämnlångt hår, tantröda läppar, och tubsockar på sin audition när Anders Bagge var och hälsade på henne hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback