En lördag i Skövde

Datum: 2009-10-24 Tid: 15:55:49

Morgonpigga Magnus klev upp 08.00 i morse, varför på en ledig lördag? Då var det bilfix igen, oljebyte, filterbyte, lampor ovanför reg.skylten, mm. Själv så låg jag kvar och drog mig fram till strax efter 09.00, hade gärna sovit längre. Men vi skulle ju åka till Hjo, till Hem & Hobby och titta så då får ju alla vänta på mig och det går icke...så ego får man inte vara.
Hittade typ ingenting i Hjo, ett par prydnadstomtar i vitt och silver, bakformar med döskallar på, en diskborste med bling bling och en hög svart vas att ha blommor i stående på golvet. Den vi hade råkade ju någon ha omkull ;) Sedan åkte vi vidare till EM där jag hade kunnat tänka mig att köpa det mesta, en ny soffa, nya taklampor, ljuslyktor, skänk mm....In snabbt på Chilli och där blev det en lampa till köksfönstret.

Nu sitter jag här framför datorn igen....och gissa vad Magnus gör?
Han och hans pappa är nere i garaget och mekar bil.
Frågan är om jag ska passa på att sova lite middag innan kvällen, jag är ganska trött och seg i bollen.
Hmmmm.....

Ikväll ska vi hem till Thomas & Elina, de har nämligen bjudit över oss på middag kl 18.00. Det ska bli trevligt...=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback