En grå fredagsförmiddag

Datum: 2009-10-30 Tid: 12:42:01
Dagen började jag med en powerwalk på 1 tim och 20 min tillsammans med min hurtiga mormor på Granberg. Trevligt att gå en annan runda än den jag brukar gå, se lite annat även om vi gick i både skog och på leriga vägar ute på landet...skönt att man kom ut och rörde sig idag igen.

Fick ett samtal av Aina från Kosmetisk Kirurgi hon hade lite trevliga nyheter att komma med, hon, jag och en annan tjej ska ses och ha möte i nov. Prata om ett ev samarbete i framtiden...det ser jag fram emot. Det kan ju bli bra tror jag. Aina är så mysig och härlig, tycker verkligen om henne och det verkar ju vara ömsesidigt =)

Har nyss varit och solat i 20 min och sitter nu hemma och funderar på vad jag ska hitta på? Helena slutar jobba kl 13.00 får se om hon pallar sig ner eller inte. Här hemma är det kaos, pappa och hans polare står nere i källaren i pappas studio och för en massa oväsen. Spelar gura, sjunger och lallar....ucsh vad det låter, jag kan nästa inte tänka. Tror nästan att jag får åka bort en stund tills de är klara........huvudvärk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback