En deppig dag då tröstshoppar man

Datum: 2009-10-08 Tid: 18:43:22

Shit vad Jerrie snarkade i natt, jag kunde verkligen inte sova så jag gick och la mig på soffan och sov. Tur att man har en så skön soffa, jag sover så gott i den. Somnade runt 02.00 i natt och kl 09.30 slog jag upp ögonen, tur att jag är ledig. Tänkte ta en dusch, men då fanns det ingen varmvatten idag heller. Vad är det för fel? Varför kan de inte sätta upp en lapp och berätta att de ska stänga av vattnet mellan vissa tider osv. Helt sjukt, så jag fick hoppa både dusch och disk.
Gjorde lite frulle till mig och Jerrie, hemmagjord proteinsmoothie, ägg och juice. En bra start på dagen. Han började jobba på Make Up Store kl 12.00 så jag gjorde honom sällskap in till stan.
Strosade runt lite för mig själv, letade efter skor men än en gång så hittade jag inga, och de jag hittade fick jag inte på mig pga mina "feta" vader....

Klockan 13.30 hade jag tid hos bästa Ida som skulle göra mig snygg igen, bättra på mitt självförtroende lite. Det har ju varit i botten den sista tiden, mkt pga mitt hemska hår, min hemska utväxt. Som alltid så har man en hel del att prata om, så roligt att träffa den tjejen. Ska försöka komma iväg och köpa nytt löshår någon dag, så att Ida kan hjälpa mig att klippa in det sen. Men en sak i taget.....

Tog en sväng om på Götgatan också, det blev några påsar, köpte ett par tights/leggins, en mörkgrå stickad tröja, en vit topp och en svart tunika...det känns som om det var år och dar sedan jag shoppade. Så det tyckte jag att jag var värd nu när jag jobbade lite igår, fira min första tandbleknigskund med lite shopping.

Har kännt mig väldigt trött hela dagen, även en slags inre stress och känt mig allmänt nere idag, vet inte varför. Men alla måste väl få känna så någon gång också...sitter här framför datorn och tårarna faller, vet inte varför? Ska försöka slappna av lite i ett varmt bad nu innan det är dags att fixa lite här hemma tills Magnus kommer hem. Han landar kl 22.15....har längtat så efter honom, den här gången blir han hemma till på ons...då åker han upp till helvetet igen. Hatar Luleå!!!!! Är trött på hans j*vla skola och studier...nu får det vara nog, nu får han bli klar. Det suger.........................


Kommentarer
Postat av: TBH

Super fin blog, häfiga "små" inlägg :) haha.

Ha det gott.

2009-10-12 | 10:50:32
URL: http://theblackh.blogg.se/
Postat av: Sara

De där med "feta" vader känner jag igen. Men det finns faktiskt stövlar med S, M, L, XL i storlekar på skaften. Jag köpte ett par MC-boots häromdan. Dom går till halva vaden och är lite vida i skaftet och jag bara älskar dom!!!



Och den så får man ha en deppig dag! Man kan inte gå runt och vara glad jämt. Och som kvinna så styr hormonerna rätt så mycket oxå beroende på vart i månaden man är. Förstår du hur jag menar? Börja föra lite dagbok över hur du mår å så. Efter några månader så kan du gå tillbaka och se om de finns något mönster. Jag t.ex är alltid nere och deppig ca 1-2 veckor före mens. Då finns de inget som glädjer mig. Då vill jag helst bara dra något gammalt över mig. Ett litet tips bara.



Sköt om dig!! KRAMAR!!!

2009-10-14 | 11:32:33
URL: http://boddanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback