En dag på stan

Datum: 2009-10-19 Tid: 19:56:24

Eftersom det blev rätt sent igår så blev det sovmorgon idag....jag vaknade 09.30 och då klev jag upp och gjorde mig i ordning medans Jerrie låg kvar. När han vaknade så käkade vi lite frukost innan vi begav oss in till stan på shoppingrunda. Vi började med ett besök på H&M men där hittade jag ingenting men där emot så hittade jag ett par mysiga och härliga skor på "Din sko" som ligger i samma lokal. De kostade endast 699:-, vilket kap! Bra pris på ett par varma vinterskor. Tror att dem kommer att hålla min fossingar varma i vinter.....
In på Buttricks för att köpa 2 olika skägg till reklamfilms inspelningen på onsdag, ett silver/grått och ett vitt till lilla pojken som ska vara svensk hustomte.

Warm lined high boot

Gick även förbi Make Up Store och pratade lite med tjejerna där och passade då även på att köpa på mig lite sminksvampar.

Och sen det viktigast utav allt, nytt hår till Blondie ;) välbehövligt kan jag säga. Nu är det dags att byta, mitt gamla är katastrof! Så nu är det bara hem och sy och ringa Ida för att få hjälp med inklippning. Gulliga och bästa Ida hade tid redan imorgon tis =) skönt att bli lite snygg i håret innan vi ska åka till Skövde över helgen, slippa ha mössa på sig =)

Pratade även med läkaren på Kosmetisk Kirurgi idag, vi ska träffas nästa vecka på tis kl 13.00 för att diskutera vissa saker, ska bli spännande och se vad hon har att säga.

Efter allt spring på stan så var det dags att fylla på energiförrådet med lite mat, så det blev ett besök på Restaurang Pong och deras thai lunchbuffé, helt ok...men shit vad allt var starkt, chili, röd curry och grön curry....där behövdes det ingen läppförstoring inte =)

Vid 16.00 så åkte jag hem, hem för att sy och färga hår och sedan dammsuga och fixa lite innan älsklingen kommer hem.
Fick ju en väldigt trevlig överraskning igår, Magnus messad och skrev att han skulle komma hem mån i stöllet flr tis/ons som var tänkt från början. Gissa om jag blev glad! =) Har längtat så efter honom.....min baby!

Idag var våran snygga bil på besiktning....och självklart så gick den igenom. Trodde väl inget annat heller, det är ju en Bmw, och de har ju klass!


Kommentarer
Postat av: Sara

Nästa gång du kommer hem så kan du väl höra av dig om du får lust. Kanske du och Helena kan komma och kika på slottet :) Men då får ni ursäkta att vi inte riktigt har kommit i ordning. Fattas lite möbler och så. Men ni ska ju inte komma bara en gång. Utan jag kommer vill självklart att ni kommer flera ggr :)

KRAMAR!

2009-10-20 | 19:58:35
URL: http://boddanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback