Tjänat lite deg idag

Datum: 2009-11-07 Tid: 16:18:08

Det blev sent igår, somnade strax efter 02.00 så idag fick det bli sovmorgon till 10.00. Fick mess av en kvinna igår kväll som ville köpa vårat sofföverdrag och hon skulle komma idag och hämta det.
Kl 12.30 var hon här och nu är det sålt, skönt!

Det ringde 2 st på min dator igår också, men jag fattade knappt vad de sa (de pratade inte svenska så bra) och jag kan ingenting om datorn. Så jag hänvisade dem till Ibook´s hemsida om de vill veta mer om den.

Fortfarande lika grått och trist väder som det har varit länge nu. Vart har solen tagi vägen? Behöver energi från solen, kanske måste åka utomlands snart!

Tog en sväng till Fredhäll och gick till Konditori Bageriet och fikade, jag åt en smörgås och drack varm choklad medans Magnus drack kaffe och mumsade i sig en blåbärsmuffins. Supergott fika, allt är hembakad och riktigt mysigt ställe med bra priser.

Ikväll ska vi på bio "Bröllopsfotografen" med samma gäng som var med i "Smala Sussie".
Klockan 18.25 på Heron City, stor läsk och en massa popcorn för rätta biostämningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback