Pimpa köket

Datum: 2009-11-26 Tid: 17:39:19



Sjuk fortfarande.....
Sov länge idag också.....skönt!
Åkte en snabbis till Hemtex igen och köpte det som fattades, hann även in på City Gross och köpte bla ett födelsedagskort till farfar som fyller 71 år imorgon fredag.
Stannade på posten och hämtade ut mitt paket från H&M innan vi åkte hem.

Fick äntligen ordning på gardinerna, så nu börjar det bli riktigt snyggt i köket. =)
Strök gardinerna och duken, fållade upp gardinerna ytterligare och bytte ut blommor och krukor och ljuslyktor mm. Så nu är vi lite trötta och sega och beslöt oss för att ta en liten paus i allt stök och bök här hemma.

Har även bokat biljetter till premiären av filmen "Luftslottet som sprängdes" nu på fredag.
Åh vad jag har längtat efter den filmen, det var därför jag var tvungen att läsa ut boken för att få veta avd som kommer att hända, nyfiken som jag är ;)



Ikväll blir det en lugn hemmakväll, titta på bla "Halv åtta hos mig" och "Mammas pojkar" och "Kniven mot strupen". Sedan blir det tidigt i säng eftersom jag ska upp och jobba tidigt imorgon bitti. Ska vara på ett fotojobb kl 09.00 på Kungsholmstorg imorgon. Sminka två författare till deras debutbok.....spännande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback