Från Bollnäs till Sthlm igen

Datum: 2009-11-03 Tid: 13:53:21
Idag ville jag sova länge, länge, länge......men jag vaknade vid 09.00 och då klev jag upp och käkade frulle.
Har inte gjort mycket alls idag, tvättat lite, packat väskan och allt som ska med hem igen. Medans pappa är ute i trädgården och fixar med bilarna mm.
Fördriver tiden här framför datorn tills mamma kommer hem och vi ska äta middag innan jag åker hem till Sthlm igen, ska åka in i Uppsala och möta upp en snubbe som ska köpa en pryl av pappa från blocket. Sedan vidare till arlanda där min älskling landar kl 20.45 =) Äntligen ska vi få mysa igen.....

Vad jobbigt det är att bara sitta och vänta när man vet att man ska åka om några tim.
Finns ju inte så mycket annat att göra i Bollnäs så här mitt i veckan då alla jobbar utom jag.
Men något jag undrat över länge är vart alla människor i min ålder gör en lördag fm/em, ser aldrig några jag känner igen när jag är ute och springer på stan, sitter på café mm.
Har alla fått barn så de sitter hemma och ammar hela dagarna eller?

Det händer ju lite i Bollnäs centrum innan jul i allafall, fick höra att både Kappahl och Deichmann skulle öppna. Och det är ju roligt, även om det finns andra affärer man hellre skulle se att kom hit.
Deichmann vet väl inte hälften av Bollnäsborna vad det är ens en gång.....;)

Har haft en underbar vecka hemma hos mor och far, bara ta det lugnt och ha det gott. Bli bortskämd och ompysslad är det bästa. Bara vara och inte ha några måsten eller krav.
Får se när man dyker upp här nästa gång, hoppas att det inte ska dröja lika länge som sist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback