Fattiga j*vla västertorpsfolk

Datum: 2009-11-15 Tid: 19:31:55

Tog sovmorgon idag, det var ju ändå grått och trist ute...inte konstigt att man drömmer sig bort till varmare breddgrader hela tiden.
Medans jag duschade och gjorde mig i ordning så dammsög och torkade världens bästa mamma alla golv i lägenheten. Tack mamma!
Åkte sedan in till Söder och käkade lunch på bästa cafét "Baresso" och alla som känner mig vet vad jag åt =) en ceasarsallad så klart! Den bästa! Vi satt där i ca 1.5 tim sedan var det dags att åka och lämna av mamma på centralen, hon har fått nog av Sthlm och måste hem till den friska luften/naturen i Bollnäs =) haha...nej då, hon kommer nog snart på besök igen.

Klockan 16.30 var det dags för en ny köpstämma angående ombildning av br i min fastighet. Och hur gick det då?
Åt helvetet kan jag tala om , fy f*n vad sur jag är. Jag hatar alla fattiga stockholmare i Västertorp.
Vad är deras problem? har de skulder och är rädd att gå till banken, för mycket pengar är det ju inte, 670.000:-! Det är ju ingenting när den är värd minst det dubbla plus att vi skulle få stammbytt inom loppet av 2 år, vi skulle få renovera hur mkt vi vill, få vara med och bestämma om hur våran uteplats skulle se ut, få en lokal med bastu mm. Men då går ca 14 personer och förstör detta genom att inte närvara så att röstningen går inte ens att genomföra.
Känner mig så ledsen och besviken................Vad händer nu då? Vad är nästa steg? Ska man bo kvar? Ska man köpa nytt? Ska man köpa hus/radhus? Ska man bygga hus? Byta till något större? Allt hade underlättat så om detta gått som jag hade planerat.
Vill bara lägga mig ner och sova, vakna upp imorgon och ha glömt bort detta!

Ikväll är det premiär av "Paradise Hotel", på 6.an kl 22.00, det måste jag se. Det ska ju hända en hel del spännande saker redan ikväll. Första kvällen så har bla Jackie Ferm (Svartenbrandts dotter) sex med en av killarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback