En massa måsten idag

Datum: 2009-11-16 Tid: 15:50:43

Det tog tid innan jag somnade i natt, jag har alldeles för mycket att tänka på just nu. Så idag hoppade jag över måndagens gymträning och tog sovmorgon. Och bestämde mig i stället för att göra lite nytta, göra något åt lite utav det som tynger mig och får mig att grubbla, fundera och må dåligt av. Man ska inte gå runt och klaga och gnälla när det bara är du själv som kan göra något åt saken.

Tur att det var grått och trist väder idag, regnet bara öser ner. Då kan man göra allt det här med gott samvete och inte känna ångest över att man inte har varit utanför dörren på hela dagen.

Känner mig jätteduktig och produktiv just nu, hoppas detta håller i sig! Gud vad jag skulle få saker gjorda då....

Nu sitter jag här och väntar på en kille som ska komma och titta på min Ibook som jag har satt ut på blocket, hoppas han köper den. Vill verkligen bli av med den, den ligger ändå bara och dammar. Har haft den i ca 2 år och har knappt rört den, men mac var inte riktigt min sak även om den är riktigt snygg min vita Ibook.
Jag kan ju inte göra något åt att jag är prylgalen, eller? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback