Jag har världens bästa pappa!

Datum: 2009-11-08 Tid: 16:55:22



Idag är det söndag den 8 nov, fars dag! Önskade att jag hade varit hemma hos mor och far i Bollnäs nu, så jag hade kunnat ge min älskade pappa frukost på sängen i morse.
Men i stället så skickade jag honom ett paket på posten med lite smått och gott i =)

Klockan 14.00 var det dags för min Magnus att åka upp till helvetet efter att ha varit hemma i paradiset i några dagar. Alltid är det lika jobbigt och tungt att säga hej då till varandra på arlanda. Men nu är det inte lång kvar tills de här "jobbiga" är över för gott. Nästa gång Magnus kommer hem är den 19 nov och sedan blir det den 22 dec och sen ska han upp och ta examen i början på jan sen är det äntligen våran tur! Våran tur att sätta upp gemensamma mål med livet och börja leva tillsammans på "riktigt", få en "vardag" tillsammans.
Men först ska vi ha en underbar jul och nyår med nära och kära, längtar så redan!

För mig händer det inte så mycket ikväll, ligga hemma och kolla på serier "Gossip Girl", "One tree hill" och "Desperate housewives". Kl 20.00 är det sista avsnittet av "Ensam mamma söker" på tv3, spännande. Vem kommer mammorna att välja?

Helena kommer att välja: Oscar



Ullrika kommer att välja Lasse:



Madelene kommer att få det svårt, hon dejtar två toppenkillar (Martin och Anders)...så där vet jag inte.

 




 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback