En dag i Bollnäs

Datum: 2009-11-20 Tid: 22:08:08
Idag var tanken att vi skulle börja dagen med ett gympass på Dönje gym, men när vi kom dit strax efter kl 10.00 så var gymmet stängt. Helt otroligt! Gymmet öppnar först kl 15.00 och stänger redan kl 18.30, vad är det för öppentider? Så eftersom vi redan var träningsklädda och laddade för att träna så fick det bli en lång powerwalk så att man gjort någon nytta idag.

Mamma bjöd oss på lunch på Lilla K, de hade lunchbuffé med allt möjligt smått och gott. Passade även på att skicka ett blommogram på Mobackes till Magnus mamma som fyllde år i ons. Tog en sväng förbi Dollar Store, men hittade ingenting förrutom lite duschcremé, och det är ju alltid bra och ha ett lager med hemma.

Efter middagen så åkte vi hem till Niklas, Anna-Lena och tjejerna, kusin Bella fyllde 10 år igår (tor). De hade besök av Anna och hennes små söta tjejer Ellie och freja. Fullt ös med andra ord =) Vi hade köpt världens bästa present (enligt mig), en biljett till "High School Musical" med Kevin BorgGöta Lejon. Så helgen den 11-13 dec så kommer hela familjen ner till Sthlm och på lör den 12 dec ska jag, Anna-Lena, Bella och Julia gå och se föreställningen av "High School Musical", det ska bli jätte roligt och mysigt. Vi köpte även 2 st filmer (eftersom hon älskar film) till Bella, "Ebba & Didrik" och "School of rock".



När vi kom hem så satte sig jag och mamma i soffan och tittade på Idol medans min älskling och min pappa bestämde sig för att baka både kanelbullar och saffransbullar...så nu sitter jag här och känner doften av nybakade bullar, åh vad det doftar gott. Längtar efter att få provsmaka bullarna tillsammans med ett stort glas lättmjölk ;)



Älskar låten "always" som Erik Grönwall framförde, och han gjorde den sååå bra.
För mig kvittar det vem som får lämna ikväll, bara Erik vinner så är jag nöjd!

Kommentarer
Postat av: Annette

Tyckte väl att jag såg Magnus på Dollar igår :)

2009-11-21 | 18:59:20
URL: http://www.annetteskriver.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback