Shoppa loss i Vingåker....

Datum: 2009-05-24 Tid: 14:56:11


Vaknade i morse och tittade ut genom fönstret och möttes av spöregn. Regnet bara öste ner, roligt....NOT!
Så då bestämde jag och Magnus oss för att åka på en lite tripp till Vingåker "Factory Outlet" och titta lite.
Jag har länge velat besöka Iittala outlet som finns där, shoppa loss lite.


Vi kom där ifrån med bla en svart "Marimekko" skål, 6 st "Iittala" ljuslyktor (gröna & turkosa), en svart "Stelton" brödkrog, en färglad bricka.




Älskar Iittalas ljuslyktor som finns i mängder av färger och till mycket bra pris på Iittalas outlet ;)


Hittade en mycket snygg skinnjacka från märket Rock´n Blue, men den fanns tyvärr inte i min storlek. Får åka dit snart igen och köpa mig lite jackor, hittade även en canadian Goose till nästa vinter (min är ju 6 år gammal som jag har nu), samt en Helly Hansen seglarjacka och en Craft vindjacka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback