Britney Spears i Globen 13 juli.....I´ll be there!

Datum: 2009-05-11 Tid: 14:28:54

Klockan 09.10 var det klart i morse att jag och Magnus ska på Britney Spears i Globen i sommar!
Hämtade och betalda så sitter de nu på kylskåpet och jag bara längtar tills den 13 juli då jag för andra gången i mitt liv ska på se henne uppträda.


Juni 19 - O2 Arena - Dublin, Ireland
Juni 20 - O2 Arena - Dublin, Ireland
Juli 5 - Bercy - Paris, France
Juli 6 - Bercy - Paris, France
Juli 9 - Sportpalais - Antwerp, Belgium
Juli 11 - Parken - Copenhagen, Denmark
Juli 13 - Globen - Stockholm, Sweden
Juli 16 - Hartwell Arena - Helsinki, Finland





Bilder från tidigare "Cirkus" konserter




Britney fan som jag är och har varit sedan första gånge jag hörde henne på radion med låten "Baby one more time" 1997. Minns den dagen så väl, jag var nämligen i Thailand med min mor och far då och såg för första gången henns video på tv´n där nere. Sedan dess har hon fyllt mina öron med hennes musik.
Mina favorit låtar är: så klart "Baby one more time", "I´m a slave 4 you", "I love rock ´n roll", "Boys", "Do Somethin", "Gimme more" och "Womanizer". Som ni märker så är de en hel del, egentligen skulle jag väl kunna skriva ner alla, men det är vissa låtar som har lite mer betydelse för mig, minnen som jag har till bla dessa låtar.
Har alla hennes album =)
Kanske ska man bära en "Britney" t-shirt på konserten ;)





Kommentarer
Postat av: helena

till och med jag har ett minne till en av hennes låtar =D ( och jag är inge fan! ) hahahahahah "i´m a slave 4 you" ja de kommer nog aldrig gå ur mitt minne tror jag fast jag vill de =D hahah vårat clara när vi va ung =D haha



så roligt att du/ni fick komma iväg på henne, vet ju hur mycket du tycker om henne!! hehe ja ha en brittan tischa på konserten =D



kramen gums!

2009-05-11 | 15:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback