Ny klocka till mig ;)

Datum: 2009-05-08 Tid: 09:58:42
Hittade några klockor idag som jag blev sugen på. Tycker att en klocka är en snygg accessoar, så då är det lite roligt att lite olika varianter samt färger. Så man kan byta ofta ;)



Klocka med gummiarmband, silverklocka med kristalldekorer.
379:-



En tuff klocka i rock-stil i vitt och silver med en läcker kristallstjärna. Fjäderöppning.
349:-

Kom till Linda......

Vilken tycker ni???

Eller det kanske är lika bäst att jag köper dem allihopa så slipper jag fundera.....

Kommentarer
Postat av: helena

hehe dom där klockorna har jag också kolla på =) och jag har tänkt att du skulle ha den rosa =D jag vill ha den vita och svarta med gummiarmband. =) ska nog köpa, har funderat hur länge som helst..

2009-05-08 | 19:10:02
Postat av: Lady Gagas fanblogg

skit snygga klockor...den rosa var fin.

2009-05-10 | 08:34:44
URL: http://pokerfacegaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback