Mera shopping

Datum: 2009-05-24 Tid: 15:31:20
Jag och Magnus var i väg och köpte nya möbler till balkongen här om dagen. Det blev en svart grupp från "Bolagret".
Så här blev reslutatet.



Till detta ska vi köpa stolsdynor, en pläd/filt och lite annat smått och gott. Så det blir ltie mysigt att sitta där ute i sommar.
Hittade jättesnygga oljelampor i sten, rätt så höga som vi också tänkte köpa och ställa brevid en stor grön växt som vi ska köpa.

Det blev även en fågelholk från Lagerhouse ;) Hur söt är inte den här....



Magnus fick en t-shirt utav mig idag =)
Snygg va?




Hämtade ut ett paket från H&M idag som jag skickade efter för länge sen men de var lång leveranstid på dem.
Det var ett par skor och en klänning.
Skorna är helt underbara, så snygg färg till sommarbruna ben.





Till middag så passade vi på att grilla när det var fint väder. Det blev kycklinfilé med grekisksallad och tzatziki =)







Kommentarer
Postat av: Sara

Ohhh lika klänning som mig! Så himla skön och snygg :)



Vi ska bo på nåt Clarion-hotell på Ringvägen 98 (adressen får mig att tänka på ringmuskeln, hahaha). De ligger iaf 2 t-banestationer från Globen.

2009-05-25 | 06:16:56
URL: http://boddanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback