Friends 4 ever

Datum: 2009-05-21 Tid: 23:19:38
Eftersom min vän Helena har gått och förlovat sig så är det ju förhoppningsvis inte lång tid kvar tills jag får se henne vigas i kyrkan med sin älskade Kris.
Och då har jag kommit på att jag ska framföra en sång för henne (efter ca 20 års vänskap).
Har en mysig favoritsång med Carola som jag tycker stämmer in på min älskade vän Helena.
Vi kommer alltid att hålla ihop i både vått och torrt.
F.R.I.E.N.D.S 4 EVER!!!

Den här är till dig vännen!


Sanna vänner har man kvar när de andra har gått
Sanna vänner kan man alltid lita på
När du kom behövde ja en vän
Sanna vänner kommer alltid igen

Alla måste ha nån att kunna lita på, de är så
Šen trofast vän är mera värd än guld
ja vet, vänner prövas genom tidens gång
sviker aldrig fast din väg är lång
visa vid din sida när vågorna slår
håller det dom lovar det är vänner som består

Sanna vänner har man kvar när de andra har gått
Sanna vänner kan man alltid lita på
När du kom behövde ja en vän
Sanna vänner kommer alltid igen

Ja har fått en vän som ja kan lita på
I den mörkaste natt så finns hon alltid där
Mina tårar har hon torkat bort
och tillsammans har vi skrattar gott
hon finns där vid din sida
när stormarna går
ger mig mod att står för det ja alltid har trott på

Sanna vänner har man kvar när de andra har gått
Sanna vänner kan man alltid lita på
De man lägger sig och dom står kvar
Sanna vänner är de bästa du har

Sanna vänner har man kvar när de andra har gått
Sanna vänner kan man alltid lita på
När du kom behövde ja en vän
Sanna vänner kommer alltid igen

Dom kommer igen

Sanna vänner har man kvar
Sanna vänner kan man alltid lita på
När du kom behövde ja en vän
Sanna vänner kommer alltid igen
Igen

Sanna vänner har man kvar (när de andra har gått)
Sanna vänner kan man alltid lita på
När du kom behövde ja en vän
Sanna vänner kommer alltid igen

(Sanna vänner har man kvar när de andra har gått)
Sanna vänner kan man alltid lita på
De man lägger sig och dom står kvar
Sanna vänner är de bästa du har

(Sanna vänner har man kvar när de andra har gått)
Sanna vänner kan man alltid lita på
(När du kom behövde ja en vän)
Sanna vänner kommer alltid igen



Kommentarer
Postat av: Eva

Vilken underbar känsla att ha haft en vän i så pass många år, och att veta att det kommer fortsätta så.

Om ändå jag hade en...

Kram

2009-05-22 | 09:10:19
URL: http://evapetersson.blogg.se/
Postat av: Eva

Tack så himla mycket!

Ja, man känner ibland att alla man har i sin närhet de lyssnar, men det är inte alla gånger de förstår.

Självklart,addar dig på Facebook :)

Tack! Du verkar vara en kanonmysig tjej du med :)

Kram

2009-05-22 | 09:13:37
URL: http://evapetersson.blogg.se/
Postat av: helena

åh va gullig du är vännen, tack tack =)!!! du är den bästa!! blev rörd när jag läste texten.... vi kommer alltid hålla ihop!



klart du ska få sjunga på bröllopet =D hihi



kramar!!!!

2009-05-22 | 12:02:04
URL: http://flowernena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback