Brud make up och mys i Tanto

Datum: 2009-05-04 Tid: 15:41:43
Idag var det dags att jobba, upp klockan 07.00 för att vara på plats på Marres Salong "Bangs" kl 09.00. En utav nöjes journalisterna på Aftonbladet,  Sussi ska gifta sig idag. Så jag ska sminka henne och hennes tärna medans Marre fixar deras hår. Hon blev så vacker, vilken underbar frisyr, vilken vacker klänning samt smycken, och självklart så var sminkningen väldigt vacker också, hon såg ut som en prinsessa =)



Marre råkade ut för en liten olycka ;) därför har han en bomullstuss i näsan. Näsblod....





Färdig!!! (tyvärr en lite dålig bild)
Klockan 12.30 så lämnade Sussi salongen för att kl 14.00 få en ring på fingret.

Efter några timmars jobb så åkte jag hem och lämnade sminkväskan och hämtade upp Magnus. Så tog vi t-banan in till Hornstull, gick förbi Nama Thai och köpte med oss thaimat. Sedan gick vi ner till Tanto för att få lite sol och mysa i vårsolen. Vi var ju inte direkt enamma! ;) Och ju mer klockan blev, desto fler människor kom det....härlig stämning!



När vi kom hem så var jag rätt trött och slocknade på sängen brevid Magnus som satt och spelade tv-spel. Sov en stund, innan det var dags att laga mat och titta på "Robinson 2009". Hade fått höra tidigare idag utav Sussi (bruden) att Christian skulle bli hemskickad, och en massa annat smått och gott skvaller (hemligt, hemligt!)
Till middag blev det lika som igår, fläskfilé med chilibea och ugnsgrönsaker =) Mmm så gott!
Unnade oss lite gott och onyttigt till kvällen, vi åt nämligen rabarberpaj med vaniljglass, åh så somrigt och gott!
Jag läste ut min bok "Åse" av Denise Rudberg.




Denise Rudberg skriver helt underbara böcker, jag älskar dem allihopa, längtar redan efter nästa. Så jag hoppas att hon har någon på gång. En riktigt feel good chic-lit bok som innehåller både kärlek, humor och lyx.


+++++









Kommentarer
Postat av: Emma<33

haha! fina bilder! vad ska du göra i kväll då?



kramiz!

2009-05-04 | 20:27:28
URL: http://badfiorna.blogg.se/
Postat av: Emma<33

haha! fina bilder! vad ska du göra i kväll då?



kramiz!

2009-05-04 | 20:27:37
URL: http://badfiorna.blogg.se/
Postat av: Emma<33

haha! fina bilder! vad ska du göra i kväll då?



kramiz!

2009-05-04 | 20:27:39
URL: http://badfiorna.blogg.se/
Postat av: helena

du är duktig du =)

2009-05-05 | 17:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback