BlingBling för ditt hår

Datum: 2009-05-08 Tid: 10:21:58
Som sminkös så jobbar jag också mycket med hår, en hel del hårstyling blir det, det händer även att jag gör en del bröllop/bal-uppsättningar. Och då gäller det att hitta bra produkter att jobba med, och jag har provat det mesta, allt från dyra till blillgare märken för att hitta sina favoriter. Som alltid får följa med mig på mina jobb.
Nu sist så provade jag Lee Staffords produkter (som är mellanklass pris) och tyckte att de verkar vara fantastiska. Underbar glans och skimmer till håret, snyggt om du bara ska gå ut och dansa, snyggt på foto och även på video.
Kan verkligen rekommendera den här serien "Bling".
Prova och återkom gärna med dina synpunkter.
Proukterna finns bla att köpa hos Nelly.


Bling Wake Up Call SEK 98, Lee Stafford - NELLY.COM

"Bling wake up call" är produkten för dig som är morgontrött och inte hinner tvätta håret eller fixa det på morgonen för att du hellre ligger och drar dig i sängen lite extra.
En produkt för nödsituationer.....
En spray som tar bort dålig lukt, ersätter det med Lee Staffords härliga doft. Ingredienser som är värmeaktiverande ger dig volym utan att du måste lägga ner så mycket tid.
98:-

Bling Sparkle Spray SEK 98, Lee Stafford - NELLY.COM


"Sparkle Spray" ett glitterspray som ger dig lyster ovh glans.
Glamour och blingbling!!! Ger en härlig glittereffekt på ditt hår, toppen för en lyckad kväll ute.
98:-
Bling 4 Brunettes SEK 98, Lee Stafford - NELLY.COM


"Bling 4 Brunettes"
Ett tips till alla er brunetter, ett silkeslent serum för mörkt hår. Som förhöjer färgen, lugnar ner flygigt hår, motverkar frizz och efterlämnar ett glittrigt och livfullt hår. Produkten innehåller massor av vitaminer och bla Hasselnötsolja som är bra för ditt hår.
98:-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback