Tisdag...En toppendag!

Datum: 2009-03-17 Tid: 19:13:50

Vilken skön dag, vaknade klockan 08.00 och ute öste regnet ner. Klev upp och käkade frulle innan det var dags att åka till gymet. Körde riktigt hårt idag, åh så skönt det känns, kommer inte kunna gå imorgon pga träningsvärk.
När jag kom ut från gymet så sken solen, så skönt, ca 7.5 plusgrader har vi haft här i Sthlm idag.
Vårkänslor......

När jag kom ut från gymet ringde Anna, då var hon på kliniken och var nervös, hon skulle nämligen göra ett skönhetsingrepp idag =) spännande, spännande. Så då åkte en mycket erfaren Linda dit och höll henne sällskap tills det var dags. Tror att hon tyckte att det var skönt att jag var med, vi pratade så mycket om allt annat så det glömdes bort lite, och vips så var det dags.

Mötte sedan upp Lillis på Söder så gick vi till ett utav mina favorit caféer "Baresso" och jag käkade den "bästa, bästa" cesarsallad som finns, Mmmm! Satt där i två timmar och snackade en massa skit, sminkminnen, osv. Hon hjälpte mig även att fixa en assistent till på lör då jag ska jobba med en musikvideo.

Kom hem klockan 17.00 ch gjorde mig en smoothie med frysta bär och lättvaniljyoughurt och kröp ner i badet och pratade i telefonen med Helena.

Idag har varit en mycket bra dag, trevlig, känner att jag mår väldigt bra just nu, all energi man får från solen och träningen.
Hoppas det håller i sig och går åt rätt håll, vill inte ha någon mer snö i år.


Så vad händer ikväll då? Jo jag ska krypa ner under täcket i soffan och titta på "Halv åtta hos mig" och sedan är det "Bygglov" och idag är de i Bollnäs =) Sen så får jag inte missa " Den rätte för Rosing"...ja jag vet, lite fjolligt att kolla på men jag gillar det. Tycker Rosing verkar vara rätt soft och rolig. Kör hårt Linda!



n här killen är joker i kvällens program, verkligen en kille i Lindas smak. Kan 19 åriga Hugo få lite konkurans i framtiden...jag tror nog det =) passa dig Hugo....

Det största projektet för säsongen väntar Bygglovsgänget i kvällens program.  Foto: TV4

I kvällen sista för säsongen så är Bygglovsgänget i Bollnäs. Där en familj pga sjukdom låtit sitt bygge/renovering kommit i sista hand, men idag får de äntligen hjälp med det, de ska nämligen få en hel övervåning renoverad.

Foto: TV4

Gänget som är med och tävlar i veckans omgång av "Halv åtta hos mig". Tyvärr fick inte Jessica så många poäng igår trots hennes härliga meny. Blev verkligen suga på allt hon bjöd på i gårdagens program, snittar som förrätt, hamburgare till varmrätt och en smarrig glassdessert till efterrätt.
Ikväll blir det vegetariskt thai inspirerat.

Viva La Burger Cherrykiss Vattenmelon och fetaost
Parmesanboll Nachos med guacamole

Undrar vad jag ska hitta på för mat till kvällen?
Någon som har något förslag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback