Torsdag

Datum: 2009-03-29 Tid: 19:47:05
En stressig dag....Dagen började med att jag var i väg till gymet, sen skyndade jag mig hem för att jag hade bokat tvättstugan, sprang fram och tillbaka dit under 3 timmars tid, samtidigt som jag städade och plockade här hemma. Vill att det ska vara snyggt och välstädat när Magnus kommer hem =)


 
När jag var klar med det så sydde jag och färgade mitt nya löshår, framför senaste avsnittet "Ballar av stål". Jag dööör vad roligt det är, älskar "Bitterfittan" Nour...så skön! Hahhahah....


 
Iväg till Ica kvantum för att handla, fylla på kylskåpet tills Magnus kommer hem ;) Lagade lite mat, så att vi båda har lunch imorgon, det blev en mycket god kycklingwok med färska grönsaker och grön curry och kokosmjölk, mmm mums. Ett nytt recept som jag provade! Duschade och snygga till mig för att sedan hämta upp Magnus på arlanda klockan 20.45.
När vi kom hem så hann vi inte med så mycket innan det var dags att sova. Jag ska ju upp tidigt och jobba och Magnus ska på anställningsintervju.
Åh det är så skönt att my baby är hemma igen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback