Lancôme kommer med svarta toner i sommar....

Datum: 2009-03-10 Tid: 01:04:33


Lancôme´s sommarkollektion skiljer sig lite mot för andra märken när det börjar närma sig vår/sommar. Då väljer de flesta ljusa och pastell-färgade toner. Men inte Lancôme den här sommaren, utan här är det mörka toner i bla svart och ceriserosa som gäller. Jag älskar ju dessa färger, så de kommer nog att hamna i min sminkväska =)
Snyggt till solbränd hy, sotade ögon och glossiga ceriserosa läppar och som varit hett länge nu "svarta naglar" både på händerna och fötterna. Något jag blir fundersam över är det svarta glosset? Hmmm måste kolla närmare på det =)

Kommentarer
Postat av: Sara

I´m glad you like min blogg! :)

Hur är livet i storstan då?

Själv så gav man efter och flyttade till helveteshålan. Men vad gör man inte för kärleken :)

2009-03-10 | 09:32:07
URL: http://boddanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback