ShoppingMåndag

Datum: 2009-06-09 Tid: 12:27:47

Måndag....Idag är jag och Magnus lediga!
Åkte in till stan för att shoppa lite, jag ska få nya löparskor utav min baby, och Magnus behöver också nya plus att han är i  stort behov att jeans.

Jag hittade mina skor på Stadium, det blev de jag har kollat in länge. Ett par Nike zoom structure triax 12 =) och jag älskar dem redan. Satt så skönt på fötterna så jag vill ha dem på mig jämt!
Magnus köpte ett par liknande till sig själv fast med blått Nike märke. Och efter mycket letande efter jeans så hittade vi till slut de han skulle ha, skönt.



Käkade lunch på Kungshallarna,  vi tog båda grillad kycklinfile med ris och någon sås.

Gick förbi 3 store och fixade ett 3 företagsabonemang till Magnus också, tyvärr så hade inte mobilen kommit in som han ville ha, den får han vänta på i ca 2 veckor till. Men nu har han ett bättre abonemang i allafall, för 499:-/mån så ringer han, messar, mms´ar han gratis till alla andra abonemang. And that´s it! Samma abonemang som jag och pappa har i företaget.

Avslutade våran dag inne i stan med en glass, en loka och Magnus en kaffe på en uteservering. Skönt att sitta ner en stund, vila fötterna och glo på folk.



Åkte sedan vidare till Ikea i Kungens Kurva för att köpa lite mera tyg till kuddarna som jag håller på att sy till soffan, samma tyg som gardinerna i vardagsrummet. Hittade lite annat smått och gott också, bla ljuslyktor som vi ska hänga ute på balkongen, 2 st häng/klätterblommor som hamnasde i blomlådorna ute på balkongen, toalettborste, batterier mm.



Det blev också ett besök på Ica Kvantum för att storhandla inför hela veckan.
 Vi har skaffat Ica kort =) Shit Vuxenpoäng tycker vi......



Till middag så lagade jag spaghetti och köttfärsås med en mumsig sallad på sidan.
Tittade på tv efter middagen, vi såg "Mommas boys", där stackars lilla Cara fick åka hem, utan att få ha varien på en endaste dajt. Stackars henne.....Någon som fick vara kvar var Michelle, hon med det taskiga löshåret. Snälla kan ingen säga till henne.
Hon har gjort 2 bröstoperationer, en näsoperation, botox, läpparna mm plus att hon har skulder på över 1.3 milj och de pengarna har gått till skönhetsopertioner och shopping. Hennes förklaring var....men jag älskar att shoppa.
Men vem gör inte det....??? Har man inte pengarna så låt bli då.....samma med skönhets ingrepp, varför lånan så mycket till pengar till något som säkert ligger djupare än så...kanske är det psyket som är problemet.
Vi får väl se hur det går för pojkarna, alla tjejer och deras mammor som har starka åsikter om det mesta.

Det kommer att bli en svensk version utav den här serien också =) Den måste jag se....Undrar vad det är för tjejer som kommer att vara med? Alla utvikningstjejer som vanligt för att det ska bli bra tv antar jag....

Kröp ner i sängen och började kolla på en film "He´s just not that into me" med en massa kända skådisar, som bla Jennifer Aniston, Scarlett Johnsson, Ben Affleck, Drew Barrymore.
Men tiden rann iväg och Magnus var tvungen att sussa, han ska upp och jobba tidigt....så vi får se fortsättningen en annan dag......


Kommentarer
Postat av: Sara

2009-06-09 | 12:41:03
URL: http://boddanslill
Postat av: Sara

Oops! Var visst lite för fummlig med tangenterna där :P Men de bjuder jag på.



Har inte läst din blogg på några dagar och jag hade lite att ta igen.



- FUCK IKEA! I hate IKEA! Men smaken är som baken. Var på IKEA i lördags... Hua! Men när man har framtida planer så kan de vara värt att gå där.



- Klart att du ska fixa fötterna. De har jag gjort så nu är dom sommarfina :) Ska fräscha upp händerna i möre. LÄÄÄÄÄNGTAR!!!



- Inte långt kvar till Brittan nu!!! YEEEEE!!!! Tycker att vi måste börja planera vart och när vi ska träffas. Du som känner till stan kan väl klura ut nå ställe i närheten av Globen.



- Burgarna på TGIF är suuuuuuper!! My god vad mat alltså :)





Ha en bra dag tjejen för snart smäller de!!!! Wooohoooo!!!



KRAM KRAM!

2009-06-09 | 12:47:01
URL: http://boddanslilla.blogg.se/
Postat av: madde

sv: aha va roligt, ngn du tycker jag ska börja med? just nu läser jag en shopaholiv i new york. kanske bra att köra trean och fyran efter den då? hehe



tack desamma du =)

2009-06-10 | 14:13:52
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback