Träningsvärk

Datum: 2009-06-19 Tid: 00:39:11
Har sovit sååååå dåligt i natt, pga träningsvärk som kommit smygande över hela kroppen plus att det är tomt brevid mig när Magnus jobbar natt och inte är hemma. Borde ju vara van, men nu har man vant sig vid att sova tillsammans och då blir det fel när han inte ligger brevid. Jag har blivit bortskämd =)

Klev upp kl 08.00 satte mig vid datorn och fördrev tiden, kunde verkligen inte somna om trots att jag var supertrött och ville sova vidare, men det gick inte. Magnus kom hem strax innan kl 09.00 och när han kröp ner i sängen, så hängde jag på....och själklart så somnade jag om. Sover så gott brevid honom, känner mig trygg osv. Nästa gång jag vaknade så var kl 11.00...skönt, nu är jag utvilad.
Kände mig som en gammal kärring eller som när jag var nyopererad, hade svårt att ta mig upp ur sängen, det värkte i hela kroppen. När jag skrattar, hostar eller nyser så gör det sjukt ont i magen efter all magträning sen gårdagen, kan knappt klä på mig (mina armar dör), varje steg jag tar så gör det ont i låren, benen och rumpan. Och Magnus han skrattar och säger att det är jättebra med träningsvärk.....Hahaha...mmm eller hur? =) Aldrig mer träningsuppehåll, om jag ska behöva vara med om detta igen.



Gjorde lite nytta på morgonen, strök de nya vita gardinerna och satte upp dem i köket, det blev så mycket bättre, ljusare och fräschare än de gröna som satt där (det blev så mörkt av dem). Skickade tillbaka lite saker som jag beställt via nätet, var och handlade på Kvantum, hämta ut paket från posten (nya överkastet har äntligen kommit), bytte sofföverdrag på soffan från svart till vitt (fick hjälp av älsklingen), lagade mat och gjorde lunch/middagslådor till min baby som ligger och sover. Helt otroligt att jag orkade allt detta trots min värk i hela kroppen.


 



Magnus vaknade kl 16.00 då åt han frukost och jag åt middag, trevligt.....Hmmm gillar inte att han jobbar nätter, vi får ingen tid tillsammans....men egentligen ska jag inte klaga, nu får vi ju äntligen vara tillsammans på heltid i 3 hela månader....och det är lyx!




Kvällen tillbringade jag delvis i telefonen med Helena och efter det så la jag mig i sängen och tittade på 4 avsnitt av Prison break, tänk att det är så spännande hela tiden så jag blir alldeles svettig och nervös. Vet inte vart jag ska ta vägen....snacka om att de har lyckats med den serien, det händer någonting hela tiden och det är det som gör att jag älskar den serien. Det tråkiga som hände nu som i stället fick mig att fälla några tårar var att min favvo Michael Scofield går och dör, han som ska bli pappa och allt...varför? mycket dåligt tycker jag, det är ju han som är "Prison break" för mig.
Vad kommer att hända efter detta blir det en säsong till med resten av gänget eller?




Kommentarer
Postat av: Sara

Jag vet hur de slutar :)

2009-06-19 | 00:48:10
URL: http://boddanslilla.blogg.se/
Postat av: Sara... igen :)

Vi ska bara vara :)

2009-06-19 | 00:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback