Tillbaka på gymet igen

Datum: 2009-06-17 Tid: 21:52:48


Då var det äntligen dags igen då...efter några veckors uppehåll.
Gymträning tillsammans med min alldeles egna "PT", vilken lyx!
Har haft träningsuppehåll nu på ca 3 veckor, har känt att jag har behövt det. Ett tag blev det lite för mycket träning, varken kroppen el psyket orkade längre. Det blev för intensivt och för hög press på mig själv.
Men idag känner jag mig mer taggad än på länge. Nu ska jag köra stenhårt, låta musiken pumpa i öronen och låta svetten rinna......
I´m Back!

Kommentarer
Postat av: helena

härligt =) och inte är de dumt att ha en alldeles egen PT heller =)

2009-06-17 | 21:56:31
URL: http://flowernena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback