NRJ IN THE PARK - DEAD BY APRIL

Datum: 2009-06-12 Tid: 23:44:46
Blev väckt av min arbetsmyra till pojkvän som jobbat sin första natt på sitt "nya" sommarjobb. Han började 19.45 och slutade 08.30, stackarn! Han kom hem kl 09.00 och väckte trötta mig som sovit så illa i natt. Pga att grannarna under hade en vild fest hela natten, plus att det var ovant att sova utan Magnus. Men eftersom jag skulle vara på jobbet strax innan kl 13.00 så var det dags att kliva upp och käka frulle och göra sig i ordning.

Blev klar kl 10.30 så då messade jag Marre och dubbelkollade tiden, men den hade tydligen ändrats till 16.00.....så j-vla typiskt. Då hade jag kunnat sovit längre med tanke på mina få tim sömn i natt, myst lite med Magnus utan att känna mig stressad.
Så jag fick försök hitta på saker hemma för att fördriva tiden utan att störa my baby som låg och sussade så sött.



Kl 16.00 var det dags att jobba....en brud make up. Hon ska gifta sig på midsommardagen.
Det blev en naturlig, beigt, brun, champagnefärgade make up med lite lösfransar mm.
Hon verkade jättenöjd. Supergullig och söt tjej i min ålder.

När jag var klar så kom min älskade pojkvän in till stan och mötte upp mig så tog vi bussen ut till Djurgården och till Gröna Lund.




Passade på att käka på en restaurang utanför för att slippa alla människor där inne, stå i kö, vänta på maten osv.
Vi åt båda helstekt fläskfilé med stekt kulpotatis, beasås, tzatziki och sallad. Det var mumsigt!

Sen var det dags för Gröna Lund och NRJ IN THE PARK!

Några utav artisterna som var där var my lovely boys "Dead by april", Måns Zellmerlöw, Janet, Swingfly mfl. Men vu var självklar där för att se Dead By April!

  





Det var publikrekord igår för Nrj in the park...och vi var där!




DEAD BY APRIL
Så grymma på scen, de körde två låtar, bla den underbara Loosing you!





Vi passade på att smaska i oss lite gott och onyttigt under våran vistelse där också, bla en varsin Langos

 

Magnus hade aldrig ätit langos, så jag tyckte att det var på tiden att han provade en.
Lite för fett och friterat för hans smak, men den gick ner ändå.
En gång per år då man är på Grönan så kan man få äta en langos tycker jag,d et hör liksom till =)

Sen delade vi på en jordgubbs sockervadd "en rosa" sötsak.

  

Magnus fick också smaka lite ;)



Vi hade en jättemysig och trevlig kväll....tyckte lite synd om Magnus som bara sovit 5 tim efter ett nattpass. Men som världens bästa pojkvän så gick han dit med mig för min skull. Och glad är han för det efter att ha sett Dead by april live.
De rocka fett!!!!

 

Åkte hem så vi var hemma till 23.00, då var det packa resväskan som gällde (åker på semester i helgen, till landet, Bollnäs) och sedan bums i sängen, arbetsdag imorgon.....



Kommentarer
Postat av: madde

sv: ja men precis :) jag funderar på samma sak faktiskt hahaha

2009-06-13 | 12:39:48
URL: http://justmadde.blogg.se/
Postat av: madde

sv: ja jag fundera på det :) men ska läsa ut de andra två först haha! :)



2009-06-13 | 12:45:07
URL: http://justmadde.blogg.se/
Postat av: Carro

Jodå, jag är från Hudiksvall och Bockarna är ett ute ställe där :P

Känner dock inte igen namnen på killarna där, känner garanterat igen dom om jag skulle se din irl, hudik är en liten stad så ;)



Dead By April <3

2009-06-13 | 14:20:14
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback