Tv-jobb sedan bar det iväg norrut

Datum: 2009-06-17 Tid: 19:27:30
Började jobba kl 09.00 i morse, som alltid så är det segt att gå upp kl 07.00 när man inte är van vid det. Men när jag väl är på plats så går allt jättebra. Idag var det Louise samt ett par som skulle filmas, paret var från Skövde. Det rullade på rätt bra och vi var klara redan kl 13.00.
Och då kom Magnus och hämtade mig på jobbet runt 14.00. Kände mig lite dumt idag, överlät allting åt Magnus, fixa hemma, åka på Net on Net och handla, packa in allt i bilen mm, medans jag jobbade. Och jag kan säga att det var rätt jobbigt att överlåta allting när man har ett så stort kontrollbehov som jag har....ställde Magnus tusen frågor när han kom, har du gjort det? stängt av det? vattnat blommorna? mmm...Han är den bästa, fixade allt och fick med sig allt.

Resan upp gick bra trots att regnet bara öste ner, vart tog sommaren vägen? Borta.....

Det blev en lugn och soft hemmakväll med mor och far som blev så glada av att vi kom. Lagade tacos och tittade på tv hela kvällen. Såg bla "Talang 2009 Finalen".




Och vinnaren blev Charlie Caper




Tyckte personligen bäst om "Knäckebrödsdansen", men de gick ju tyvärr inte vidare hela vägen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback