Tillbaka till verkligheten

Datum: 2009-06-29 Tid: 23:18:45

Då var det måndag igen då......alltid lika tråkigt! Har verkligen haft en toppenhelg med en massa myspys. Och nu är det måndag, tillbaka till vardagen, jobb, mm. Eftersom vi kom hem sent igår kväll och det tog tid innan vi kröp i säng så sov vi länge idag. Det var i för sig bra eftersom Magnus ska vända på dygnen nu när han ska jobba natt. Sov till 11.30, då tog vi en promenad ner till centrum och handlade frulle.

Åkte sedan direkt till Kvantum och storhandlade.....

När vi kom hem så satte vi igång att plocka upp lite utav det vi handlat i Skövde plus att vi lagade mat, det fick bli pannbiff med pommes.
Satt på balkongen och avnjöt den goda lunchen/middagen, sen var det dags för Magnus att sova någar tim igen. Då passade jag på att sätta mig på balkongen med en bok och en skål med jordgubbar.

Kl 19.15 var det dags för Magnus att åka och jobba, stackarn, han ville verkligen inte, inte jag heller, ville mysa.....
Får hoppas att det går bra för honom i natt och att jag kan somna utan honom....=(

Imorgon blir det sola för mig medans Magnus ligger hemma och sover, slipper jag störa honom.
Måste bättra på brännan lite, tycker att den lätt försvinner om man inte håller efter, nu är det 2 dagar sen jag låg ute och stekte....kroppen skriker efter sololja och sol =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback