Sol, Sol, Sol

Datum: 2009-06-24 Tid: 20:40:56



Vaknade och ute sken solen....så underbart, första dagen på länge. Jag hade tänkt att träna direkt på morgonen men det fick vänta, nu vill jag ta vara på solen, få lite bränna ;)
Tog cykeln ner till centrum och köpte med mig några tidningar, lite vätska och frukt att kunna mumsa på under mina timmar i solen.
Som alltid så var det galet mycket folk nere vid Hägerstensbadet, en massa barnfamiljer, dagis mm. Så jag valde att ligga en bit där ifrån för att ha det lite lugnt och skönt. På med kokosoljan, i med i.pod lurarna.....dags att steka fläsk!
Älskar att känna kroppen bli så där stekhet, huden nästan kokar och bränner...en underbar känsla att se huden gå från ljusbeige till brun....åh vad lycklig jag blir utav lite sol och bränna. This is life!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback