Home Sweet Home

Datum: 2009-06-03 Tid: 13:49:34
Måndag....första dagen på en ny vecka. Idag ska jag åka hem till Sthlm, men eftersom det var sol och värme så bestämde jag mig för att åka senare under dagen/kvällen. Ville njuta lite av solen, bättra på brännan osv.
Tog det väldigt lugnt, låg på terassen i en solstol och läste till kl 14.00 då började molnen komma så då tog jag en dusch och åkte iväg en sväng.

Lagade middag tills mamma och pappa kom hem, det blev lax i ugn med färsk potatis och sallad
Efter maten följde jag med dem till "Mobackes", Bollnäs Blomsterhandel där de shoppade, bla ett träd, en massa kryddor och blommor att ha i rabatten.
Kl 18.15 satte jag mig i bilen och började min resa söder ut, hem till Sthlm och till min lya.




Det blev en lugn kväll, lite irritationer eftersom jag inte hade något internet när jag kom hem. Har sagt upp det hos bredbandsbolaget, men enligt dem skulle de sluta sista juni men ändrade planer tydligen till 1 juni...
Surt...jag som nästan lever framför datorn när jag är ledig.

Tur att man har ett trådlöst modem från 3 tänkte jag och kopplade in den, men eftersom jag har världens sämsta dator från Dell så funkade det inte. Datorn är endast 2 år gammal, vad är problemet????
Det är bara att inse...Linda behöver en ny dator, nytt internet...och det är NU!
Kröp istället ner i sängen och läste och det var ju också trevligt......läser ju en så bra bok nu =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback