Frossa i lyx med bling bling

Datum: 2009-06-03 Tid: 14:47:27
Har länge funderat på att köpa en ny i.pod. Jag har en vid I.pod 30Gb, så köpte jag en I.pod Nano ceriserosa till min älskling i julklapp....Men vem är avis på den då? Jo jag, jag älskar den, liten, nätt och enkel och så är den ju så "jag", den är ju rosa....i love the pink little thing!



Surfade runt och letade efter en ny, jämförde lite pris. Då kom jag in på en sida som säljer pimpade i.pod´s med Swarovski kristaller....hur läckert är inte det?
Man kan även skicka in sin i.pod för lite pimpning med bling-bling......
Tänk en ceriserosa i.pod Nano med Swarovski...................so me!




från 1.950-3.950:- kostar dessa små läckerbitar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback