Återförening

Datum: 2009-06-18 Tid: 13:53:37
Då var det dags då.....Nu har det tydligen gått 10 år sedan jag gick ut 9:an på Gärdeskolan i Bollnäs. Shit vad tiden har gått fort, helt otroligt. Det kanske är nu man ska inse att man börjar bli gammal?

Träffa alla gamla klasskompisar och se vad de gör nu för tiden, kanske kan vara spännande, de flesta har väl barn, bor i villa, kör volvo, är gift el liknande. Brukar lätt bli så ute på landet, i småbyggden, finns inte så mycket annat att göra där.
Eller så är det jag som är lite sen, någon gång i livet så drömmer vi väl alla om att hamna där, villa, barn, kanske inte köra volvo då....men ändå.
Vem vet kanske man flyttar tillbaka norröver i framtiden.....

Den 3 okt är det återträff på Restaurang Tranan i Bollnäs (där man hängde massor när man var ung).

För 295:- så ingår tex mex buffé samt välkomstdrink.


Ska man gå eller inte?

Kommentarer
Postat av: Fia

Klart vi ska gå!!!=)

2009-06-18 | 20:28:52
Postat av: helena

du måse ändra till 3:e oktober gums =)



om vi gör som vi prata om kan de bli trevligt iaf, annars vet jag inte om jag går...



blir två återträffar för mig då om jag väljer att gå vill säga =) ja usch va gammal vi börjar bli... fy vill icke tänka på de =)

2009-06-18 | 23:07:01
URL: http://flowernena.blogg.se/
Postat av: helena

trevlig midsommar föresten!! =D



kramen

2009-06-18 | 23:07:56
URL: http://flowernena.blogg.se/
Postat av: Camilla

Ja tört med villa och barn :P

2009-06-18 | 23:11:39
Postat av: Sara

Jag gick inte på min återträff. Fick höra sen att de var precis som att gå tillbaka till högstadiet, hur alla betedde sig då å sånt. Ångrar inte att jag inte gick. Sen så var de inte så många som gick heller.

10 år, fort tiden går egentligen.

Men om du går, så hoppas jag att du får roligt :)

2009-06-18 | 23:21:45
URL: http://boddanslilla.blogg.se/
Postat av: Fresh Design

Behöver du ny design till din blogg? Ta gärna en minut till att titta in på våran blogg och se vad vi kan erbjuda! Vi designar även efter dina önskemål!

2009-06-18 | 23:22:39
URL: http://freshdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback