Britney Spears konsert Del 1

Datum: 2009-07-25 Tid: 21:24:33
Då var det äntligen måndag den 13 juli och det innebär konsert med Britney Spears och sedan drar jag på 2 veckors semester.
Dagen började med att jag och Magnus städade hela lyan plus att vi packade allting inför resan, skönt att ha det klart eftersom vi åker direkt efter konserten.
Tog en sväng förbi Skärholmen C och inhandlade det sista inför resan, passade också på att äta lite god libanesisk lunch på ett utav våra favorit restauranger där. Det blev grillat kyckligspett med 3 olika röror samt bulgur...Mmmm!

En hungrig och glad Magnus


 

Den goda maten =)



Sen var det hem och fixa till sig lite inför konserten och middagen med Sara & Nettan.
Plockade upp dem vid Gullmarsplan och åkte vidare ner till Skanskvarn där vi skulle äta lite, ladda inför Brittan!

Tre laddade Britney fans


  


Den goda maten, Magnus åt grillat laxspett och jag åt fläskfilespett

 

Runt kl 18.45 så åkte vi mot Globen där vi möttes av tusentals Britneysugna fans, 95% tjejer....och de grabbar var antagligen bara sugen att se henne (snygga & sexiga Brittan) som tex min Magnus, eller i för sig så gillar han en hel del nya låtar speciellt från "Cirkus" skivan ;) resten var nog gay ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback