Barkarby Outlet Shopping

Datum: 2009-07-06 Tid: 18:13:00
  

Åkte till Barkarby outlet och tittade lite idag.....snacka om dåligt otlet, bara en massa skitbutiker och kläder från förr kändes det som. Hittade en bra affär, en bokbutik med outletpriser. Pocket 39:-/st (så billigt och bra) och några inbundna för endast 69:-/st. Ett paradis för mig som älskar att läsa! Kom ut där ifrån med 2 välfyllda påsar, det blev 11 st pocket och 2 st inbundna....Yippiiii! Nu har jag att göra på semestern =)


 

1. Det räcker inte med kärlek av Jenny Lexhed
2. Vår lilla hemlighet av Toni Maguire
3. Överlevare mot alla odds av Barbera Biggs
4. Flickan som inte fick finnas av Ethel G. Ericsson
5. Midvinterblod av Mons Kallentoft
6. Sommardöden av Mons Kallentoft
7. Motsatsen till kärlek av Julie Buxbaum
8. En sorts kärlek av Ray Kluun
9. När livet stannar av Malin Sävstam
10. Vi som hade alla rätt av Kristina Thulin & Jenny Östergren
11.Maskrosungen av Sandra Gustafsson
12. Svensk Maffia av Lasse Wierup & Matti Larsson
13. Karriär & köksbesvär av Sophie Kinsella

Passade på att käka lite lunch när vi var där, det fick bli Pizza Hut. Men dit kommer vi aldrigt att gå igen, snacka om dålig service, dålip personal, allting tog tid osv...ett riktigt skitställe.



När vi kom hem igen så blev det tv-spel för Magnus och jag låg brevid och läste bok.
Sedan blev det tacos till middag, riktigt söndagsmiddag =)
Resten av kvällen/natten så låg vi i sängen med varsin bok, Magnus har också börjat läsa, är så stolt över honom, han läser "Snabba Cash". och jag läste ut min bok "Mina Hemligheter" av Sophie Kinsella.

En mycket bra bok, som bjöd på mycket skratt, den här boken måste alla tjejer som älskar chic lit läsa.


 







Kommentarer
Postat av: Sara

Bok nr.2 håller ja på å läser nu. Hemsk!

2009-07-08 | 15:52:37
URL: http://boddanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback