Tisdag "Fullt ös" hela dagen....

Datum: 2009-01-20 Tid: 14:35:05
Klev upp klockan 08.30 idag, efter en jobbigt natt. Det tog tid innan jag kunde somna även fast jag låg och läst innan, det brukar ju göra så att man blir trött. Har vridit och vändigt på mig hela natten, sovit så oroligt. Tomt och ensamt här hemma utan Magnus.

Käkade frukost och gjorde mig i ordning för ett besök hos tuttdoktorn, skulle vara där klockan 11.00. Men så vanligt, jag som alltid kommer i god tid innan så fick jag komma in direkt. Dags att bli fotad igen, hon tyckte att de såg mycket bra ut, snygg form osv. Ärren tyckte hon såg väldigt bra ut med tanke på att det bara har gått 2 mån sen jag opererade mig, så här brukar de se ut efter 6-12 mån sa hon. Så det var ju roligt att höra...Vi pratade också om jag ev skulle ville korregera dem efter sommaren, men det beror ju på hur de ser ut efter att mina kilon är borta. Men möjligheten fanns ju, så det var också bra o skönt att höra...ifall de förändras mycket??? =(
Men jag är ju inte där än så det e bara att vänta och se.





En del väljer att ta ut och förminska och en del väljer att fylla på ;)


Fick sådan kick efter att ha varit där så då sprang jag iväg till gymmet och körde 1 timme där och sedan gick jag hem hela vägen från Hornstull och det är ju 1 tim promenad....Go girl tänkte jag! =) med ryggsäck så det var lite extra jobbigt i alla uppförsbackar, men med rätt musik i öronen så går allt =)

 
Powerwalk bra för att bränna fett.....


 
Skönt att komma igång med gymträningen igen....

Då var man hemma igen då, ätit lite lunch och nu sitter jag här framför datorn. Dags för mig att ta en dusch och göra mig i ordning. Jag ska nämligen träffa Nine idag, vi ska ut och käka och sedan blir det bio "Bröllopsduellen", en riktigt tjejfilm. Det ska bli roligt! Fast man bor i samma stad så ses vi inte så ofta, vet inte varför? Men så är det.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback