Trääning...Träning...Träning

Datum: 2009-01-22 Tid: 21:52:23
Det går riktigt bra med all träning tycker jag, känner mig väldigt motiverad än så länge. Känns som att det har gett resultat, men det får väl vågen visa imorgon. Har nämligen inte hunnit köpt någon, så imorgon tänkte jag låna mamma och pappas våg. Och j*vlar om inte all den här träningen och lågdieten jag går på har gett resultat, då döööööör jag =(


Igår blev det morgonpromenad 1 tim och spinning puls 1 tim....Jag bara älskar spinning Puls, grym träning...vilken morort det blir att ha pulsen framför sig, försöka maxa den osv....
Och idag blev det spinning puls igen 1 tim....hade en ny instruktör idag, en manlig äldre. Mycket bra, han körde massor av rock =) Och det gillar jag att köra spinning till, tuffa o höga uppförsbackar med Raimstein el vad de heter högt i högtalarna. Och en instruktör som skriker, pusher en, klappar händerna, sjunger med osv...grymt tycker jag. Han håller pass på måndagar, idag var han vikarie, ska börja gå på de passen också tror jag.



Imorgon åker jag upp till Bollnäs så då blir det ingen spinning, men morgonpromenader varje dag hela helgen och även en styrkepass ska jag hinna med. Gymmet i Bollnäs, Nordic Gym är faktiskt riktigt bra tycker jag, synd att man inte har kort och att det kostar rätt mycket per gång att träna där.

Nu vill jag att det ska vara vår, så att man kan vara ute och gå på kvällarna också, det vågar inte jag nu när det är så mörkt ute.


Kommentarer
Postat av: anki

jag har ju kort genom jobbet jag. :) lyxigt va? :) fast då är jag dålig på att utnyttja det men 2ggr i veckan försöker jag komma iväg iaf. Ha en trevlig helg i bollnäs! Kram

2009-01-23 | 07:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback